איזור אישי
magnifying glass
תוצאות עבור:
לכל התוצאות
הנבחרת של קאדילק

אני מסכים/מה לקבל הטבות, מידע שיווקי ודברי פרסומת
success icon
תודה, נהיה איתך בקשר ממש בקרוב
יש להזין את כל השדות
העלנו אתר חדש ומתקדם. האתר נמצא בתקופת הרצה ייתכנו אי דיוקים, ליקויים ותקלות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית. במידה שמצאתם ליקויים או טעות באתר – נשמח להערותיכם בצ'ט באתר
שאלות ותשובות
מרכזי שירות
פחחיות
שירות לקוחות
שאלות נפוצות
מידע כללי

קאדילק כאן בשבילך

כל מה שצריך לדעת במקום אחד

כן, UMI טרייד מאפשרת לך לרכוש מכונית מבעלות פרטית עם אחריות מבית היבואן UMI. מנעד הרכבים שיעמוד לרשותכם כולל כמובן את מותגי הבית של הקבוצה שברולט, קאדילק, איסוז ופורת'ינג, וגם מגוון כלי רכב ממותגים נוספים כמו קיה, סקודה, סיאט, מאזדה ועוד...

קאדילק

כבר למעלה ממאה שנה שקאדילק היא סמל ודוגמה לכל מה שמכונית יוקרה צריכה להיות. כאייקון אמריקאי, רכבי היוקרה של קאדילק מציעים חוויית נהיגה אחרת שבנוייה מאלפי פרטים שמגדירים יחד שלמות נהיגה. הם מתחילים בעיצוב חיצוני מלוטש שמדבר "הצלחה" מכל זווית, סביבת הנהג מתקדמת ועוטפת, מערכות שליטה ובקרה שהופכות את הנהיגה להנאה צרופה, חדשנות פורצת גבולות בכל פרט ומנועים רבי עוצמה בכל סל"ד.

דגמי קאדילק: אחריות יצרן ניתנת לרכב חדש לתקופה של שלוש שנים או 100,000 ק"מ – לפי הקודם מבניהם. האחריות למצבר הינה לשנתיים או 100,000 ק"מ – לפי הקודם מבניהם. תנאי האחריות מפורטים בכתב האחריות שנמסר עם הרכב.

תוכנית התחזוקה הייעודית לדגם הרכב שברשותך מופיעה בחוברת השירות וכתב האחריות שבתא הכפפות. במידת הנדרש ניתן לפנות למרכז תקשורת לקוחות (03-9534455)

ברכבך קיימת מערכת המנטרת באופן קבוע את אורך חיי שמן המנוע ומתריעה בבוא העת על הצורך בהחלפת שמן המנוע והמסנן. הניטור מתבסס על המידע שהצטבר במערכת אודות תנאי הנסיעה הייעודיים של כל רכב. במידה והמערכת מתריעה על הצורך בהחלפת שמן המנוע והמסנן לפני הגעת הרכב לביצוע הטיפול התקופתי, יש לפנות למרכז השרות להחלפתם, לא יאוחר מ- 1,000 ק"מ מרגע הופעת ההודעה.

על הצמיגים ברכב חלה אחריות נפרדת מטעם יבואן הצמיגים והשרות ניתן בפנצ'ריות הפרוסות ברחבי הארץ.

לחץ האוויר הנכון לצמיגים המותקנים ברכבך מוצג בדופן דלת הנהג על גבי מדבקה. בנוסף, המידע מופיע בספר הנהג.

דו"ח היסטוריית הטיפולים והתיקונים שבוצעו במרכזי השרות של UMI יינתן לבעל הרכב הרשום ברישיון הרכב בלבד. לקבלת הדוח יש לפנות בטלפון 03-9534455 שלוחה 0, או באמצעות הצ'אט בתחתית המסך בצרוף צילום רישיון רכב.

"לעתים מעודכן באתר היצרן ליקוי ברכב ששווק על ידו, המחייב אותו לזמן את הרכב לתיקון יזום במוסך הרשת של היבואן. תיקון הליקוי אינו כרוך בתשלום. ע""פ חוק, במקרה של קריאה חוזרת המוגדרת בטיחותית, חובה על בעל הרכב להביא את רכבו לתיקון תוך שישה חודשים מיום קבלת ההודעה, במידה ולא יופיע לתיקון הנדרש, לא יחודש רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות. לבדיקה האם קיימת קריאה חוזרת לביצוע ברכבך - היכנס לקישור

לקבלת ספר רכב לקאדילק שלכם מוזמנים לפנות אלינו למייל-[email protected]

ניתן לפנות לחנויות החלפים הבאות: תל אביב 03-6235500, חיפה 04-8415055

לרשימת מרכזי השרות המורשים של חברתנו בפריסה ארצית- לחץ כאן