איזור אישי
magnifying glass
תוצאות עבור:
לכל התוצאות
הנבחרת של קאדילק

אני מסכים/מה לקבל הטבות, מידע שיווקי ודברי פרסומת
success icon
תודה, נהיה איתך בקשר ממש בקרוב
יש להזין את כל השדות
העלנו אתר חדש ומתקדם. האתר נמצא בתקופת הרצה ייתכנו אי דיוקים, ליקויים ותקלות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית. במידה שמצאתם ליקויים או טעות באתר – נשמח להערותיכם בצ'ט באתר

קאדילק XT5\XT6 2020-2021

הרינו להודיע ללקוחותינו, בעלי רכב מסוג קאדילק מדגם 5 XT6/XTמשנת הייצור 2020-2021 כי יצרנית הרכב, חברת ג'נרל מוטורס, הודיעה על הצורך לבצע "קריאה חוזרת" (recall) לחלק מהרכבים מדגם זה, לצורך החלפת כבל קואקסיאלי למצלמה האחורית ברכב.

 

לקוח שירצה לבדוק האם רכבו נכלל בקריאה החוזרת ולהזמין מראש תור לאחד ממרכזי שרות קאדילק של UMI, יוכל לעשות זאת בעזרת אפליקציה ייעודית אשר מאפשרת ללקוח להזמין תור למוסך במקרה שרכבו נכלל בקריאה החוזרת.

ניתן למצוא את האפליקציה באתר האינטרנט של קאדילק , www.cadillac.co.il תחת הלשונית: אודות השירות – שירותי RECALL , או לחילופין להתקשר למוקד שירות הלקוחות של UMI, בטלפון 03-9534455.

 

קריאה החוזרת תבוצע ללא תשלום במרכזי שירות של UMI בלבד. משך הזמן המשוער לביצוע העבודה הוא כרבע שעה לרכבי 6XT ושעתיים וחצי לרכבי 5XT.

מומלץ לתאם מראש את מועד התיקון באמצעות אתר האינטרנט או למול המוסך לאחר קבלת ההודעה בכתב. רשימת המוסכים מפורסמת באתר קאדילק של החברה.

 

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, במידה והקריאה החוזרת לא תבוצע תוך שישה חודשים, לא יחודש רישיון הרכב וכן על פי תקנה 306 (ג) לא יתאפשר ביצוע העברת בעלות.