איזור אישי
magnifying glass
תוצאות עבור:
לכל התוצאות
הנבחרת של קאדילק

אני מסכים/מה לקבל הטבות, מידע שיווקי ודברי פרסומת
success icon
תודה, נהיה איתך בקשר ממש בקרוב
יש להזין את כל השדות
העלנו אתר חדש ומתקדם. האתר נמצא בתקופת הרצה ייתכנו אי דיוקים, ליקויים ותקלות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית. במידה שמצאתם ליקויים או טעות באתר – נשמח להערותיכם בצ'ט באתר

קאדילק XT5 2020

הרינו להודיע ללקוחותינו, בעלי רכב מסוג קאדילק XT5 משנת הייצור 2020 כי יצרנית הרכב, חברת ג'נרל מוטורס, הודיעה על הצורך לבצע "קריאה חוזרת" (recall) לחלק מהרכבים מדגם זה, לצורך בדיקת תאריך ייצור וסדרת הצמיג לכל אחד מארבעת צמיגי הרכב, ובמידת הצורך להחליף לצמיג חדש.

לקוח שירצה לבדוק האם רכבו נכלל בקריאה החוזרת ולהזמין מראש תור לאחד ממרכזי השירות, יוכל לעשות זאת בעזרת אפליקציה ייעודית אשר מאפשרת ללקוח להזמין תור למוסך במקרה שרכבו נכלל בקריאה החוזרת. ניתן למצוא את האפליקציה באתר האינטרנט של חברתנו www.cadillac.co.il תחת הלשונית: אודות השירות - שירותיRECALL , או לחילופין להתקשר למוקד שירות הלקוחות של UMI, בטלפון 03-9534455, שלוחה 1.

הקריאה החוזרת תבוצע ללא תשלום במרכזי השירות של UMI בלבד. משך הזמן המשוער לביצוע העבודה הוא בין חצי שעה לשעתיים. מומלץ לתאם מראש עם המוסך את מועד התיקון באמצעות אתר האינטרנט או למול המוסך לאחר קבלת ההודעה בכתב. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה.

על פי תקנה  306(א( לתקנות התעבורה, במידה והקריאה החוזרת לא תבוצע תוך שישה חודשים, לא יחודש רישיון הרכב וכן על פי תקנה 306 (ג) לא יתאפשר ביצוע העברת בעלות.