cadillac | קאדילק ישראל | קאדילק XT5

קאדילק ATS-V

לקחנו את העצמה והביצועים של מסלול המרוצים והתאמנו אותם לכביש. התוצאה היא ה- ATS-V סדאן. עם מאפיינים חדשניים, עיצוב חיצוני מושך תשומת לב ומנוע 3.6 ליטר Twin Turbo, הפכנו את הנהיגה היומיומית למרגשת הרבה יותר.

החל מ -
469,900 ₪

לתיאום נסיעת מבחן: 3256*

או השאר פרטים

  • נושא:
  • שם:
  • *סוכנות מועדפת:
  • דואר אלקטרוני:
  • טלפון:  - 
  • שלח

ביצועים

ביצועים

מנוע

בלבה של ה-ATS-V נמצא מנוע 3.6 ליטר Twin Turbo המפיק 464 כ"ס ומומנט מרבי מוביל בקבוצה של 61.3 קג"מ. טלטלים קלי משקל המיוצרים מטיטניום, גלגלי טורבינה בעלי אינרציה נמוכה המיוצרים מסגסוגת של טיטניום ואלומיניום, מדחסים שעברו אופטימיזציה ומצנן ביניים בעל נפח נמוך הרשום כפטנט – כל אלה יחד מייצרים תגובת מנוע כמעט מיידית ומפחיתים בצורה דרמטית את זמני ההאצה.

0-100 קמ"ש ב-3.8 שניות

היכנס לאווירה של ביצועים אדירים תוך 3.8 שניות בלבד. תהנה מתיבת ההילוכים האוטומטית שלנו בעלת 8 ההילוכים, המשלבת הילוכים במהירות הבזק, ותראה איך הזמן באמת חולף במהירות.

המנוע
תיבת הילוכים

מהירות מרבית של 302 קמ"ש על המסלול

מהירות מרבית שתענה אפילו על הצרכים של הנהג האגרסיבי ביותר דורשת יותר מאשר שפע של כוחות סוס. היא מושגת באמצעות מאפייני ביצועים שכווננו בקפידה ומשתפים פעולה זה עם זה – אווירודינמיות, מערכות קירור וצמיגים המיועדים לנסיעה מהירה

  • מבט מאחור

מתאים למירוצים

מתאים למירוצים

תיבת הילוכים

תיבת ההילוכים האוטומטית עטורת הפטנטים ובעלת 8 ההילוכים, מעניקה החלפות הילוכים מהירות להפליא והילוך ראשון קצר יותר לשיפור הזינוק מעמידה. כמו כן, ישנה אפשרות להחלפת הילוכים ידנית באמצעות מנופי החלפה על ההגה.

בלמים של Brembo

מתחת לחישוקים קלי המשקל עם זרועות מחושלות בצורת V, נמצאים בלמי Brembo עם דיסקים מאווררים אשר מקוררים באמצעות תעלות אוויר מיוחדות, המספקים כוח עצירה מדהים.

תיבות הילוכים
בלמים של Brembo

צמיגי Pilot Super Sport

צמיגי Pilot Super Sport 18 אינץ' שתוכננו במיוחד עבור ה-ATS-V עם סוליה מתקדמת המיוצרת משלוש תרכובות שונות הם בעלי צורה מיוחדת המעניקה אחיזת כביש, כוח עצירה ושליטה במהירויות גבוהות.

בקרת זינוק

הודות לאופטימיזציה של בקרת האחיזה וכיול תיבת ההילוכים, מערכת בקרת הזינוק עומדת בכל הציפיות. לאחר שהיא מגיעה לרמת הסל"ד המועדפת במצב של עצירה מוחלטת, כל שעל הנהג לעשות הוא להרפות מדוושת הבלימה, ההאצה היא מיידית ואימתנית.

בלמים של Brembo
בקרת זינוק

בקרת מתלים מגנטית ייחודית

בקרת המתלים המגנטית (הייחודית לרכבי קאדילק) המותאמת לטמפרטורה ובעלת הכיול הספורטיבי, קוראת את תנאי הכביש ומתאימה את עצמה עד 1,000 פעמים בשנייה, וכך מעניקה את רמת הבקרה המדויקת לביצועים מרביים ולנסיעה החלקה ביותר בכל התנאים.

בקרת מתלים מגנטית

דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני

ניהול אלקטרוני של דיפרנציאל מוגבל החלקה המעניק אחיזה מרבית בעת הצורך ומאפשר שליטה אופטימאלית.

בקרת אחיזה מותאמת לביצועים

שליטה אולטימטיבית בכל מסלול. ATS-V היא המכונית הראשונה בקבוצתה המציעה כציוד סטנדרטי מערכות בקרת אחיזה ויציבות בתקן מרוצים. חמישה מצבי אחיזה שכווננו במיוחד (רטוב, יבש, ספורט 1, ספורט 2 ומרוצים) מכסים את כל תנאי הנהיגה וההעדפות.

דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני
אחיזה מותאמת לביצועים

עיצוב חוץ

עיצוב פונקציונאלי

כל פרט בעיצוב החיצוני הוא ייחודי – ממפצל האוויר ומכסה תא המנוע ועד לספויילר האחורי ומפזר האוויר. רכיבים אלה מתוכננים לא רק להיות בעלי מראה אלגנטי, אלא גם לתמוך ביכולת הביצועים של המכונית, כולל אווירודינמיות, הפחתה במשקל וקירור משופר.

ארכיטקטורה קלת משקל

ארכיטקטורה חזקה אך קלה, הודות לשימוש בפלדה בעלת חוזק גבוה במיוחד, אלומיניום וחומרים מתקדמים אחרים, משפיעה ישירות על הביצועים, הן בפנים והן בחוץ. פיתוחים מבניים הובילו לשלמות משופרת המעניקה שליטה מעולה ונסיעה חלקה.

עיצוב פונקציונאלי
ארכיטקטורה קלת משקל

מכסה תא מנוע מסיבי פחמן

יחס הספק/משקל שופר משמעותית הודות לשימוש הסלקטיבי והמדויק בסיבי פחמן. מכסה תא מנוע קל יותר מעניק תרומה משמעותית לחלוקת המשקל האידיאלית שדרושה לרכב בעל ביצועים גבוהים.

4 צינורות מפלט

אחד מסממני העיצוב הרבים של ה-ATS-V הם ארבעת צינורות המפלט. הם כוללים מחיצות פנימיות המעניקות עידון במהירויות נמוכות אך מייצרים נהימה בשרנית תחת האצה של מנוע 3.6 הליטר.

עיצוב פונקציונאלי
ארכיטקטורה קלת משקל

שבכה תחתונה

השבכה התחתונה מעניקה שיפור דרמטי באווירודינמיות על ידי יצירת זרם אוויר מכוון, המפחית את כוח הניגודיות במהלך הנסיעה.

מפצל אוויר

חבילת סיבי פחמן

אריג סיבי פחמן חשוף מעניק מראה דינמי עוד יותר לנוכחות הנועזת. הוא מופיע במפצל האוויר בקדמי, בפתח יציאת האוויר על מכסה תא המנוע ועל מפזר האוויר האחורי, ומשולב עם ספי צד בעלי מראה אגרסיבי יותר וספויילר אחורי המשפרים בצורה משמעותית את זרימת האוויר ואת כוח ההצמדה.

פתח יציאת אוויר

פתח יציאת האוויר המסוגנן של ה-ATS-V משפר את זרימת האוויר ומפחית את הלחץ בתא המנוע, את הגרר ואת כוח העילוי.

חבילת סיבי פחמן
פתח יציאת אוויר
    • קאדילק Ats-V
    • קאדילק Ats-V
    • קאדילק Ats-V
    • קאדילק Ats-V
    • קאדילק Ats-V
    בחר צבע:

עיצוב פנים

גימור סיבי פחמן בחלל הפנימי

השימוש בדגשי סיבי פחמן חשופים היוצר ניגוד עם אריג בצבע כסף מעניק רמה נוספת של עידון. הוא מוסיף לחלל הפנימי המחויט בקפידה אווירה בעלת השראה ספורטיבית.

גלגל הגה בעל חישוק עבה

גלגל ההגה בעל העיצוב הארגונומי מעניק נוחות ושליטה. זמין בציפוי עור המעניק מראה ותחושה מעודנים וספורטיביים.

גימור סיבי פחמן בחלל הפנימי
תצוגה עלית

מרכז מידע ניתן להתאמה

מרכז המידע לנהג בלוח המחוונים, מעניק לנהג שפע של מידע בתצוגה צבעונית מלאה הניתנת להתאמה. העיצוב המחולק לשלושה חלונות מאפשר תצוגות מידע מרובות הפועלות יחד עם מערכת CUE של קאדילק ועם התצוגה העילית הזמינה כאופציה.

מנופי החלפת הילוכים ממגנזיום

מנופי החלפת ההילוכים ממגנזיום של ה-ATS-V מסייעות להחלפת הילוכים מדויקת וקלה. מאפיין בעל תגובה מעולה זה מעניק שליטה ידנית בהחלפת ההילוכים ומביא את הכוח לקצות האצבעות של הנהג.

גימור סיבי פחמן בחלל הפנימי
ידיות החלפת הילוכים ממגנזיום

טכנולוגיה

התמונה להמחשה בלבד.

מערכת CUE של קאדילק

מערכת חוויית המשתמש של קאדילק, CUE, היא יפה ואינטואיטיבית באותה המידה. היא מאפשרת לך גישה לאנשי הקשר, למוזיקה ולמידע שלך באמצעות מגע, הקשה או החלקה על המסך. למעשה, מערכת CUE מתעוררת לחיים כשהיא מזהה את ידך בקרבת מקום באמצעות רטט כדי שתדע שהיא מגיבה לכל הפקודות שלך.

מצבי נהיגה

ארבעה מצבי נהיגה שונים (תיור, ספורט, מסלול ושלג/קרח), מכיילים באופן אלקטרוני מאפייני ביצועים שונים, המתאימים את הנהיגה שלך באופן אופטימאלי לתנאי הדרך.

מערכת CUE של קאדילק
תצוגה עלית

תצוגה עילית

התצוגה העילית הניתנת להתאמה מציעה ממשק בצבע מלא המקרין בצורה נוחה מידע שימושי, כגון מהירות ונתוני ניווט על השמשה הקדמית. מערכת חכמה זו מסייעת לך להתרכז בכביש, לנהיגה בטוחה יותר.

רשם נתוני ביצועים

סע, נתח ושתף. רשם נתוני הביצועים מציע 4 מצבי תיעוד- ספורט, מסלול, ביצועים וסיור- ונותן לנהגים לתעד את חווית הנהיגה שלהם בלייב באמצעות וידאו, שמע ומדדי ביצועים. המצלמה הקדמית מתעדת כל סיבוב ונסיעה ישרה וכאשר הרכב עוצר, ניתנת לנהג האפשרות לצפות ולנתח את ביצועי הנהיגה שלו על גבי מסך ה-CUE של הקאדילק. ניתן גם לשמור את הקובץ על גבי כרטיס זיכרון לטובת צפייה ושיתוף בשלב מאוחר יותר.

תצוגה עילית
רשם נתוני ביצועים

טעינה אלחוטית

טכנולוגיית הטעינה האלחוטית, מאפשרת לך לטעון את הסמארטפון והתקנים ניידים אחרים* כאשר הרכב נמצא בנסיעה.

* למכשירים תומכים

חישוקים

התראת שטח מת בצדדים

התראת שטח מת בצדדים, מזהירה אותך אם קיים רכב בשטח המת שלך. סימן בצבע צהוב מאיר במראה החיצונית כשרכב נכנס לטווח הזיהוי של החיישנים, כדי להודיע לך לחכות לפני שאתה עובר נתיב*.
* מאפייני הבטיחות אינם מהווים תחליף לאחריות של הנהג לתפעל את הרכב בצורה בטוחה. על הנהג להיות ערני כל העת לתנועה, לסביבה ולתנאי הכביש.

מערכת שמע יוקרתית של BOSE עם ביטול רעשים אקטיבי

תהנה ממערכת השמע היוקרתית של BOSE לקבלת צליל חזק, ברור ואמיתי. טכנולוגיית ביטול הרעשים האקטיבית של BOSE, משדרת באמצעות הרמקולים תדר ביטול שאינו נשמע, המסייע להפחית את רעשי החוץ.

התראת שטח מת בצדדים

מושבי הספורט של Recaro עם התראת בטיחות

מושבי Recaro הספורטיביים שנוצרו בהשראת המרוצים, מצוידים במשדרי רעידות עדינות בצד הימני, הצד השמאלי או שני הצדדים של כרית המושב, המזהירים מפני סכנות אפשריות והכיוון שממנו הן מגיעות.

מערכת שמע יוקרתית של  BOSE
מערכת שמע יוקרתית של  BOSE

ATS-V - השלבים הבאים

דגמים נוספים:

Cadillac CTS Sport Wagon Exterior

ATS sedan

CTS

CTS

Cts-v

Cts-V

XT5

XT5

CT6

CT6

Powered by IDEV